سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوکلاو وسون

شما به عنوان یک دندانپزشک ، متخصص دندانپزشکی یا کارکنان پشتیبانی در کلینیک دندانپزشکی می دانید که داشتن یک اتوکلاو با کیفیت و موثر برای هر کلینیک دنداپزشکی بسیار ضروری است.

اتوکلاو دندانپزشکی که دستگاه ضدعفونی کننده بخار نیز نامیده می شود ، دستگاهی است که قدرت بخار با دمای بالا و فشار بالا را به منظور استریل میکروب بر روی تجهیزات دندانپزشکی مانند پنس ، که برای استفاده مجدد در نظر گرفته شده است ، مهار می کند ، بنابراین ایمنی آن را برای بیمار بعدی تضمین می کند.

 

چگونه اتوکلاو مناسب کلینیک دندانپزشکی خود را انتخاب کنیم؟

 

اگر به دنبال خرید اتوکلاو جدید برای دندانپزشکی خود هستید ، چه نکاتی را باید به عنوان بخشی از این خرید مهم در نظر بگیرید؟ در این پست وبلاگ ، ما برای شروع بحث به پنج نکته کلی نگاه می کنیم و نکته هایی در اینجا ارائه می دهیم که به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند.

 

شش سوال کلی برای شروع بحث

 

 

آیا توزیع کننده ای که با آن سر و کار دارید همه گزینه های خرید اتوکلاو را در اختیار شما قرار می دهد ؟

انجام تحقیقات درمورد پیدا کردن بهترین فروشگاه خرید تجهیزات دندانپزشکی همیشه ایده خوبی است. این امر به شما اطمینان می دهد که در مورد محصولات مطلع هستید و می توانید با نماینده توزیع کننده خود در مورد آنچه ترجیح می دهید صحبت کنید.

 

آیا سازنده نوع اتوکلاو و ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه می دهد؟

سازنده ای که به دنبال خرید اتوکلاو خود هستید باید دارای نام و شهرت خوبی باشد و اتوکلاوهای تأیید شده توسط FDA  . اگر دستگاهی ندارید که ایمن باشد ، می تواند برای شما ، کارکنان و بیماران شما بسیار خطرناک باشد.

 

حجم اقلام مورد نیاز برای استریل چقدر است؟

آیا حجم اقلام استریل شده افزایش یافته است؟ حجم مواردی که باید استریل شوند ، اندازه اتوکلاو شما را تعیین می کند. یک توزیع کننده باتجربه می تواند اتوکلاو ایده آل را با توجه به اندازه محفظه توصیه کند.

 

کدام اتوکلاو بهترین قابلیت را ارائه می دهد؟

مواردی که باید به دنبال آن باشید: گارانتی چیست؟ سرویس چگونه کار می کند؟  آیا اتوکلاو دندانپزشکی خریداری شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است؟

 

آیا کارکرد اتوکلاو مورد نظر شما آسان است؟

یک متخصص دندانپزشکی مشغله های زیادی در مطب دندانپزشکی دارد. آیا می توانید اتوکلاو را تنظیم کرده و دوباره بیایید تا ابزارهای استریل و کاملاً خشک را آماده استفاده کنید یا باید دستگاه را دائماً زیر نظر داشته باشید؟

 

ما امیدواریم که این پست به شما در شروع فرایند خرید اتوکلاو کمک کند و آرزومندیم که شما برای یک کلینیک دندانپزشکی بدون مشکل ، فرایند اتوکلاو سازی را به خوبی انجام دهید. پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین گزینه، خرید اتوکلاو وسون است. این دستگاه ساخت کشور چین است و دارای کلاس B است. این اتوکلاو دارای ظرفیت 18 لیتر است. دارای 4 سیکل کاری و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. همچنین این اتوکلاو طبق استاندارد های CE  اروپا و ISO  ساخته شده است.